frate vento et aere

2013.03.22. 11:11 sourreal

Álmaimban gyakorta száz karom van

Egy fenyőerdő közepén álltam. A fenyőerdő szemmel láthatóan könnyedén lélegzett. A fenyőerdőben nem voltak állatok, se más növény, csak fenyők. 

Álltam ott és nem tudtam lélegezni, pedig semmi ártó nem volt közel-távol, a levegő tiszta, nincs kötél a nyakamon, fűző a derekamon. És különben is, az erdőnek is megy, nekem miért nem? Valahogy rájöttem, hogy ha vízbe állok, minden könnyebb lesz.

Képszakadás után térdig állva találtam magam egy tóban, még mindig az erdőben. Éreztem, ahogy megtelik a tüdőm levegővel, de ezzel együtt eluralkodott rajtam a félelem is - úgy éreztem valaki követ, jön utánam a partról, nekem pedig menekülnöm kell. Elkezdtem hát befelé gázolni, majd úszni. Kifejezetten esetlenül és lassan mozogtam, mégis sikerült lerázni az üldözőmet. 

Épp kezdtem magam biztonságban érezni, amikor hínár tekeredett a lában köré és lerántott a vízbe. 

Végül mégiscsak megfulladtam.

Szólj hozzá!

Címkék: fulladás


A bejegyzés trackback címe:

https://sourreal.blog.hu/api/trackback/id/tr475161693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása