frate vento et aere

2013.12.02. 16:08 sourreal

sába

pörgethetnék most ide még egy közepesen hosszút a kedvenc vagyontárgyamról, vagy - követve a kor divatját - írhatnék belőle bestseller, ha már nagyregényt nem is. belőle, márminthogy abból, hogyan neveltem és hogyan herdáltam el. azaz, párdon, hogy herdálom el, ez ugyanis egy éppen tartó folyamat, van iránya és ereje.

tehát van ez az én testem, folyamatos értékcsökkenésnek kitéve, ami értékcsökkenést legalább én irányítok, amennyiben én vagyok az, aki gátat szabhatna neki és nem teszi. ez fontos, hogy legyen még valami, amit én irányítok. mert kinek s minek hazudjam tovább: nincs gyeplő a kezemben egy szál sem, vagy ha van is, nem érzem.  elment az eszem, nem élek, csak létezem, csak megtörtének. az utolsó akaratlagos cselekvés, ami megmaradt nekem az, hogy mit művelek a testemmel. 

a lehetőségeim nyilván korlátozottak, hiszen hozott anyagból dolgozom (megjegyzem: ritka jó anyagból), de ezt én öltöztetem, én csinosítom, én fürdetem és én szolgálom ki. tudom, hogy mit és miért csinálok vele. tudom, hogy amit csinálok vele, mit fog eredményezni. ezért nem tud meglepni, ezért nem tud elkápráztatni egy szerencsétlen hím sem azzal, hogy a tudatosan és céllal végzett rutinmunkámat magasztalja. mit feleljek a bókjaitokra? tudom, hogy a test, amit jelenleg hordok, érdemes minden jóra, amit adni tudtok neki. értem ésszel.*

ezt próbáltam ma hosszan magyarázni G.nak, aztán akadt még, aki belefutott ugyanebbe a pofonba, nem is egy. ami végül is akár még engem is minősíthet. mi unalmas lehet az embernek az a lánya, akinek nincs jobb témája annál, mint hogy ő a testét távolról, tárgyként szemléli s ennek megfelelően kezeli? 

nem, ez elengedni való gondolat: én vagyok az egyenes, ők a görbék, ha unják, hát unják. védelmemre - ha szorulok egyáltalán védelemre - ennyit tudok felhozni. vagy összességében a buddhizmust mint olyat. nem fáj ám, kiscsibéim. 

*fel a kezekkel, itt kiben merült még fel, hogy szerzőnk enyhe autista hajlamokkal bír? vagy legalábbis frigid? na kiben? ne szégyelljük, kérem, egy, kettő három, hadd számolom!

Szólj hozzá!

Címkék: vallás okos kurvaélet önazonosság napjainkban testközel hazaidegenedés


A bejegyzés trackback címe:

https://sourreal.blog.hu/api/trackback/id/tr65671536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása