frate vento et aere

2013.07.15. 22:43 sourreal

jön a tehervonat

az előbb tartott itt néhány fiatal imakört s kíváncsiságból beültem rá. olyan undorítóan meghatott, hogy nincs rá szó. ültem, basszus, a sarokban és itt zokogtam magamnak. hányszor megkaptam már, hogy micsoda jégcsap vagyok, hogy mik után száraz nem marad a szemem, itt meg jött-ment gyerekek imádkoznak egy istenhez, ami nekem soha nem válaszolt és igazából már nem is szeretném, hogy megtegye, és bazdmeg, katartikus bőgés.

kurt vonnegut meg csak nyomja itt az arcomba, hogy NINCS TÖBBÉ MAGÁNY, rohadjon meg, nem tud ez semmit, semmi nincs, csak magány, világom nincs, csak hideg űr, milyen jogon törnek ezek be az életembe, én ezt nem kértem, nekem nem hiányzott, ha most befejezném a sort, nem tudnám megmondani, kitől idéztem. 

anyám egyedül van betegen.

van egy vágás a lábamon. mély és fáj. nem tudom, hogy került oda. 

valójában nem is érdekel. 

1 komment

Címkék: kórság éjek éjjele


A bejegyzés trackback címe:

https://sourreal.blog.hu/api/trackback/id/tr785406424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sourreal 2013.07.21. 23:04:09

(nagy lászló vérugató tündérét idéztem volna, ráadásul pontatlanul. szégyelljem magam.)
süti beállítások módosítása