frate vento et aere

2013.10.06. 15:13 sourreal

az én szívem rántotthús

kezdetben voltam én, a szellem.

aztán megszülettem. nekem, a szellemnek lett testem. én és a testem együttműködéséből lett a tudatom. 

mivel elsőségem vitathatatlan, biztos vagyok benne, hogy a testem és a tudatom nekem van alárendelve. én irányítok, ők engedelmeskednek. birtokos vagyok és ők a birtokaim.

a testem is birtokos, általa is vannak birtokaim. az adószámom például. az ágy, amiben alszom. a ruhák, amiket ráveszek. az étel, amit belé teszek, amivé benne alakul, amiként belőle távozik. ezek mind az enyémek és még több is és nekem hatalmam van felettük. 

ha elfogadom, hogy nem én vagyok az egyedüli létező, akkor feltételezem, hogy mások testei is így működnek. a felépítésük és a belső rendjük az enyémhez hasonló. és nekik is vannak birtokaik, kinek több, kinek kevesebb, mint nekem. 

és ők is rühellik a birtokháborítókat. 

ez úton szeretném tehát felhívni mindenki figyelmét arra, hogy a megosztás meghívásos rendszerben működik, aki pedig ezt nem veszi figyelembe s kérés-kérdés nélkül az én testemhez nyúl, annak bizony nem marad ép csontja a saját testében. továbbá úgy érzem, kötelességem emlékeztetni kedves halandó társaimat arra, hogy ez a szellemi és tudati fejlődésnek azon a szintjén, amin a legtöbben állunk komoly fizikai fájdalmat von maga után. 

Szólj hozzá!

Címkék: vallás önazonosság testközel mosom kezeimet


A bejegyzés trackback címe:

https://sourreal.blog.hu/api/trackback/id/tr685553825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása