frate vento et aere

2013.07.13. 00:29 sourreal

fűszállá aszásom rendületlenül tart

napkeltével fekszem aludni s jó esetben is 4-5 órák után felébredek. a reggelit átalszom - enni egyébként sem gyakran eszek, nincs rá gusztusom - s reggeli nélkül nincs gyógyszer, gyógyszer nélkül fáj a csontom, remegnek a tagjaim.
 
hogy szédülni már megint vagy még mindig szédülök, hát azt nem tudom. 
 
a hátamat elfeküdtem, az nem múlik, fáj bele még a csípőm, a vállam, de még a nyakam is. olyan, mintha csak fél tüdővel lélegeznék. ez bosszant, amikor a testem jól működik, akkor is fulladok, nem kell ezt tetézni. 
 
mert ugye nincs jobb dolgom, mint magamat figyelni. s ezeket látom a testemen, a lelkemen meg azt, hogy sivár nagyon, hogy végtelen idők óta nem hiányzik senki és semmi, hogy már langyos is alig vagyok, magányos annál inkább. az egyetlen barátom egy tíz éves kisfiú. 
 
igen, el kell innen menni, nem ehhez vagyok én szokva, bolkonszkij herceg tág egeihez vagyok szokva ahhoz hogy a piramis a csúcsán áll és a talpát süti a nap itthon rám zárul az ég összecsuk fölöttem aztán megroggyan és rám szakad és én nem kapok levegőt alatta hiába minden jó szándék nincs alatta levegőm hiába anyám meleg keze attól még nagyanyám bolond nem lenne szabad senkit és semmit rábízni nem hogy egy kisgyereket nem is beszél hozzá mindig csak visít nincs itt egy ép lélek sem akkor az enyém hogy maradjon egészséges megfojtanak és én hálátlan vagyok amiért nem tűröm szó nélkül
 
 
mar a bűntudat.
 
 
igazán nem való csinos, fiatal lányoknak ilyen beszéd, de nyomaszt ez a sok dolog s már nem tudok velük hova lenni. 
 
feszül rajtam egy ránctalan bőr, ver bennem egy erős szív s ezen túl nincs bennem semmi fiatal. a testem rózsaszínje, minden szervem, de különösen a csontjaim egy java nyugdíjaskorú emberállaté. a lelkem sem a legfiatalabb, de azt még csak most tanulja ő is, hogy embernek többet le nem születik. minek?

Szólj hozzá!

Címkék: fulladás kórság testközel


A bejegyzés trackback címe:

https://sourreal.blog.hu/api/trackback/id/tr465402627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása