frate vento et aere

2013.08.10. 01:19 sourreal

que voy a hacer

szerintem paranoiás vagy.
az a fixa ideád, hogy a világ női összeesküdtek ellened - vagy épp érted, nézőpont kérdése - és most, hogy van barátnőd és te komolyan gondolod, hogy van barátnőd, most mindenki azt akarja hirtelen, hogy döngesd meg. legalább egyszer, de inkább többször. 

de nem csak ez. sőt egyáltalán nem ez. hanem hol tartod az eszed, te istennek barma? 
ott kúrtad el, hogy

ami azt illeti, többször is elkúrtad, de legutóbb épp azzal, hogy megkérdezted, részeg vagyok-e. ez egyrészt gyengeelméjűségre vall: nem élek se legális, se illegális drogokkal, ezt átkozottul jól tudod, akkor mégis mi a fenétől kellett volna berúgnom? tippelj bátran. vagy megmámorosodtam az örömtől? az is opció.
másrészt viszont, ha véletlenül mégis ittam volna, akkor gondolod, hogy részegen nekiállok telefonálgatni? mert az olyan móka? és épp téged hívnálak? ezt mondtam, látod, hogy nagy az a paranoiás arcod, ezt. 
szeretnélek emlékeztetni rá, hogy ilyesmit még üresfejű fruska koromban sem csináltam, amit te ugyanolyan jól tudsz, mint én, mert ismertél már akkor is, meg jóval korábban, ismertél te a fél életemben. nem is, mert régebbről. emlékszel, épp a múltkor beszéltünk erről. 

tehát csak azt szerettem volna mondani, hogy menj a fenébe és bocs, ha csúnyákat mondtam. valójában egy percig se haragudtam, hanem úgy általában csendesen derülök rajtad. 

és szólj majd, ha hazajössz - akarok rád költeni a pénzből, amit nem én kerestem meg. 

un abbraccio e stammi bene 

Szólj hozzá!

Címkék: komolytalan hím


A bejegyzés trackback címe:

https://sourreal.blog.hu/api/trackback/id/tr85454476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása